Ana Yapı | Dorse 4 akslı hava süspansiyonlu olup 60 ton taşıma kapasitelidir.Yükleme platformu uzunluğu 8000-10500 mm arasıdır. Genişlik 2550-3200 mm arasıdır, toplam uzunluğu 13000-15000mm arasındadır. |
Malzeme | ST A1 52 ereğli demir çelik ürünü sacdan imal edilecektir. |
Ana şase ve Deve Boynu | Ana şase alt ve üst lamaları 15 mm, orta dikme sacı 12 mm I kesitli şase yapılacaktır. Boydan boya gazaltı kaynağı ile kaynatılmaktadır. Deve boynu aksamında aynı malzeme özellikleri kullanılacaktır.Ara travesler ST 52 6 mm pres büküm olacaktır. |
Dingiller | Her biri 14 ton taşıma kapasiteli yerli marka akslar kullanılacaktır.Toplamda 4 dingilli olup ön dingil boş durumda şoför kabininden kumandalı şekilde kaldırılabilir olacaktır. Dorse makaslar altan bağlamalıdır. |
Araç Kapasitesi | Yaylı yükü 60 tondur. |
Taban Döşeme | Yükleme platformu yanları fırınlanmış 80mm gürgen ile döşenecektir. |
Dingil Üzerleri | Düz olup 8 mm sac ile kaplıdır. |
Rampa | Hidrolik silindirler vasıtasıyla çalışan iki adet rampa olacaktır. |
Fren Sistemi | EEC standardına uygun 2s 2m (WABCO) EBS fren sistemi mevcuttur. |
Lastikler ve Jant | 275 70R 22,5 E belgeli 16 adet lastik takılacaktır. |
Elektrik Tesisatı | Avrupa norm ve standartlarında TSE ye uygun şekilde döşenecektir. |
Aksesuarlar | Deve boynu aksamına stepne yeri, platform yanlarına zincir bağlama halkaları konulacaktır. Kapaklar 400 mm boyunda olacaktır. |
Boya | 2 kat epoksi astar sonrası 2 kat akrilik oto boyası ile boyanacaktır. |
Opsiyonlar | Hidrolik aksamlı platfrom üstü deve boynuna çıkış rampası, lastik ebatları, sağa sola genişleyebilir ve katlayarak kırmalı rampa, hidrolik ayarlanabilir deve boynu platform yanlarında genişleme braketleri, platform uzaması ,en arka dingilde kalkar. |