Ana Yapı | Dorse 2 akslı hava süspansiyonlu olup 38 ton taşıma kapasitelidir.. Genişlik 2550-3200 mm arasıdır, toplam uzunluğu 11000-13000mm arasındadır. |
Malzeme | ST A1 52 ereğli demir çelik ürünü sacdan imal edilecektir. |
Ana şase ve Deve Boynu | Ana şase alt ve üst lamaları 15 mm, orta dikme sacı 12 mm I kesitli şase yapılacaktır. Boydan boya gazaltı kaynağı ile kaynatılmaktadır. Deve boynu aksamında aynı malzeme özellikleri kullanılacaktır.Ara travesler ST 52 6 mm pres büküm olacaktır. |
Dingiller | Her biri 14 ton taşıma kapasiteli yerli marka akslar kullanılacaktır.Toplamda 2 dingilli olacaktır. Dorse makaslar altan bağlamalıdır. |
Araç Kapasitesi | Yaylı yükü 38 tondur. |
Taban Döşeme | Yükleme platformu yanları fırınlanmış 80mm gürgen ile döşenecektir. |
Dingil Üzerleri | Düz olup 8 mm sac ile kaplıdır. |
Rampa | Hidrolik silindirler vasıtasıyla çalışan iki adet rampa olacaktır. |
Fren Sistemi | EEC standardına uygun 2s 2m (WABCO) EBS fren sistemi mevcuttur. |
Lastikler ve Jant | 12R 22,5 E belgeli 8 adet lastik takılacaktır. |
Elektrik Tesisatı | Avrupa norm ve standartlarında TSE ye uygun şekilde döşenecektir. |
Aksesuarlar | Deve boynu aksamına stepne yeri, platform yanlarına zincir bağlama halkaları konulacaktır. Kapaklar 400 mm boyunda olacaktır. |
Boya | 2 kat epoksi astar sonrası 2 kat akrilik oto boyası ile boyanacaktır. |
Opsiyonlar | Hidrolik aksamlı platfrom üstü deve boynuna çıkış rampası, lastik ebatları, sağa sola genişleyebilir ve katlayarak kırmalı rampa, hidrolik ayarlanabilir deve boynu platform yanlarında genişleme braketleri, platform uzaması, tandem tipi süspansiyon. |