Ana Yapı | Dorse 3 akslı hava süspansiyonlu olup 50 ton taşıma kapasitelidir.Yükleme platformu uzunluğu 8000-9500 mm arasıdır. Genişlik 2550-3200 mm arasıdır, toplam uzunluğu 12600-14000mm arasındadır. |
Malzeme | ST A1 52 ereğli demir çelik ürünü sacdan imal edilecektir. |
Ana şase ve Deve Boynu | Ana şase alt ve üst lamaları 15 mm, orta dikme sacı 12 mm I kesitli şase yapılacaktır. Boydan boya gazaltı kaynağı ile kaynatılmaktadır. Deve boynu aksamında aynı malzeme özellikleri kullanılacaktır.Ara travesler ST 52 6 mm pres büküm olacaktır. |
Dingiller | Her biri 14 ton taşıma kapasiteli yerli marka akslar kullanılacaktır.Toplamda 3 dingilli olup ön dingil boş durumda şoför kabininden kumandalı şekilde kaldırılabilir olacaktır. Dorse makaslar altan bağlamalıdır. |
Araç Kapasitesi | Yaylı yükü 50 tondur. |
Taban Döşeme | Yükleme platformu yanları fırınlanmış 80mm gürgen ile döşenecektir. |
Dingil Üzerleri | Düz olup 8 mm sac ile kaplıdır. |
Rampa | Hidrolik silindirler vasıtasıyla çalışan iki adet rampa olacaktır. |
Fren Sistemi | EEC standardına uygun 2s 2m (WABCO) EBS fren sistemi mevcuttur. |
Lastikler ve Jant | 275 70R 22,5 E belgeli 12 adet lastik takılacaktır. |
Elektrik Tesisatı | Avrupa norm ve standartlarında TSE ye uygun şekilde döşenecektir. |
Aksesuarlar | Deve boynu aksamına stepne yeri, platform yanlarına zincir bağlama halkaları konulacaktır. Kapaklar 400 mm boyunda olacaktır. |
Boya | 2 kat epoksi astar sonrası 2 kat akrilik oto boyası ile boyanacaktır. |
Opsiyonlar | Hidrolik aksamlı platfrom üstü deve boynuna çıkış rampası, lastik ebatları, sağa sola genişleyebilir ve katlayarak kırmalı rampa, hidrolik ayarlanabilir deve boynu platform yanlarında genişleme braketleri, platform uzaması. |